چرا بیماران مبتلا به FSGS و کراتینین 4 افراطی خستگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به FSGS و کراتینین 4 افراطی خستگی

FSGS می تواند بخشی از گلومرول زخم شود. زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد به طور معمول، می تواند نشانه های مختلف می شود. خستگی و کراتینین بالا و کراتینین 4 تنها در نتیجه برای بیماران کلیوی به راحتی.

به FSGS، افزایش سطح کراتینین با نرخ گلومرولی کم فیلتراسیون (GFR) زاده آن را به عنوان اسکار و گلومرول بیشتر، کلیه قادر نخواهد بود برای فیلتر کردن خون و خارج کردن مواد زائد موثر ایجاد می شود علی همانطور که بیشتر و بیشتر زباله های انباشته شده در خون، کراتینین سرم به تدریج افزایش یافته است. کراتینین 4 نشان می دهد بیماران مبتلا به FSGS به مرحله 3 و مرحله 4. پیشرفت در این مرحله، حتی صدمه به کلیه ها می تواند تا حدی معکوس شود.

به عنوان سطح بالای کراتینین، خستگی شدید همچنین دارای یک ارتباط نزدیک با سپرده زباله، به خصوص اوره. این مواد می تواند زندگی سلول های قرمز خون به بافت های بدن است که در عملیات حمل و نقل کوتاه، حداقل اکسیژن. سپس، بیماران احساس خستگی شدید به سرعت و به آسانی.

علاوه بر انباشت زباله، خستگی نیز می تواند با کم خونی کلیه ها و سوء تغذیه ایجاد می شود. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها مسئول ترشحla EPO، که می تواند بدن را تحریک به تولید سلول های قرمز خون می باشد. زمانی که کلیه ها قادر به ترشح کافی EPO، کم خونی کلیوی رخ می دهد به علت خستگی شدید است. علاوه بر این، به منظور کاهش بار بر روی کلیه ها و کاهش روند پیشرفت FSGS، بیماران توصیه می شود برای محدود کردن مصرف خود را از پروتئین است. این می تواند به سوء تغذیه شود اگر محصول پروتئین می تواند نیاز بدن به برآورده نمی کنند.

در حال حاضر، ما می دانیم که چرا بیماران مبتلا به علل خستگی FSGS و کراتینین 4. گام بعدی شدید است را انتخاب کنید درمان های موثر برای مدیریت این مشکلات. اگر شما مشکلات مشابه و بدون درمان پیدا کرده اند، شما می توانید سوالات خود را در فرم زیر و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ترک. ما خوشحال به ارائه کمک رایگان هستند.





:: برچسب‌ها: FSGS، علائم FSGS، کراتینین 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: